maandag 31 maart 2014

Happiness | Zes zoete recepten voor dodelijk lekkere combinaties

'Nee, ik eet geen suikers. Dat is heel sle...OOH KIJK CHEESECAKE'

Bonenbrownies, zeewiersalades, champignonburgers en groene smoothies: het verdwijnt wekelijks in mijn mondje. Ik ben dat type die E-nummers telt, iedere nieuwe studie over voeding leest en haar eigen worteltjes salade meeneemt als vriendinnen in de MacDonalds willen lunchen. Maar ik ben ook het type dat gaat huilen van geluk zodra er ergens worteltaart in de buurt is (dit is serieus al meerdere keren gebeurd). En nee, de volgende dag ga ik dan niet detoxen. Lekker stout, he? Dus, ben je een healthfreak die zich rebels voelt? Of haat jij quinoa en alles wat groen en gezond is? Let the obesitas-kwekerij begin. 

1. Oreo Cupcakes
























2. Cheesecake Brownies




3. Red Velvet Oreo Brownies





































4. Cookie Dough Brownies




































5. Kitkat Cupcakes


6. Popcorn Cupcakes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten