zaterdag 15 maart 2014

Bucketlist | 100. Voor 6:00 opstaan, twee weken lang.

Aangezien ik studeren zie als een bijzaak, kan ik makkelijk tot drie uur 's middags in bed blijven liggen. In een alles-moet-anders-bui schreef ik dit puntje op mijn bucketlist. Verwachtingen: 's ochtends zingend wakker worden, uitgebreid ontbijten, hardlopen, veel nuttigs doen en met de perfecte make-up op de dag beginnen. 

De realiteit lag iets anders. Zingend wakker worden werd huilend wakker worden, hardlopen ging me zo vroeg echt te ver en de meest perfecte make-up kon mijn wallen niet wegkrijgen. 

Maar er is een 'maar'. Want na een halfuurtje opstartproblemen deed ik iedere ochtend wel heel veel nuttigs. Mijn kamer was zowaar opgeruimd, ik kon heerlijk gezond ontbijten, rustig mijn outfit bij elkaar zoeken en ik was de hele dag productiever. Dit bevestigt maar weer dat een dag echt een paar uur langer zou moeten zijn!

Hoi zonsopgang! Jou heb ik al heel lang niet meer gezien. 


Toch maar een keertje hardlopen dan, uiteraard op mijn hardloopschoentjes uit de prehistorie
's Ochtends wandelen in het bos, mooimooimoooi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten