vrijdag 13 juni 2014

Recept | Salade van watermeloen met feta


Misschien juich ik te vroeg, maar het lijkt nu officieel zomer te zijn geworden. Waar ik in de winter rustig lunch met zes (spelt)boterhammen, heb ik in de zomer vaak meer trek in wat lichts. Hmm, misschien heeft dat niet eens per se met het weer te maken. Mijn buik en mijn bikini zijn nog steeds geen beste vriendinnetjes. Mijn buik en oversized, dikke truien kunnen het daarentegen heel erg goed met elkaar vinden. Ik had het toch echt liever andersom.

Als het warm weer is, eet ik het liefst de hele dag watermeloen. Zoekend naar wat variatie, besloot ik een hartige salade als lunch te maken. Ik mengde watermeloen, paprika, komkommer, bosui, munt en feta met een flinke scheut balsamico. Een aanrader met dit mooie weer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten