zondag 5 januari 2014

Creative | Must haves in de keuken

Yay! Het is 2014! Al mijn goede voornemens zijn natuurlijk allang gesneuveld, dus ga ik dit jaar lekker shoppen om dat allemaal te vergeten. Uiteraard ga ik de Forever21 plunderen, maar daarnaast zijn er ook heel veel leuke spulletjes die ik graag in mijn keuken zie staan. Nu alleen nog mijn bankrekening uit de min halen, en ik ben good to go


1. Snijplank in de vorm van groente - Seletti, 59 euro per stuk
Met mijn ongeduldige snijtechnieken is het echt een wonder dat al mijn vingers er nog aanzitten. Mijn techniek: random en stuurloos hakken tot de gewenste grootte is bereikt. Goed snijden ga ik waarschijnlijk nooit leren, maar met deze snijplanken wordt het tenminste een stuk leuker! 

2. Biscuit Pocket - Urban Outfitters, 17 euro
Heb je ook wel eens zo'n momentje dat je intens geluk voelt? Dat had ik toen ik deze beker zag liggen in de winkel. Thee en koekjes samen - HOE GEWELDIG IS DAT MENSEN? 

3. Vagrat thee-ei - Ikea, 2.99 euro per 2 stuks
Weer iets waar ik echt blij van word: een thee-ei in de vorm van een bloem. Ik zal deze keer geen capslock gebruiken om mijn enthousiasme uit te drukken, maar laat me wel zeggen dat ik ze errrrruuuuug leuk vind. 

4. Yay Lunchtrommel - Urban Outfitters, 12 euro
In 2014 wil ik vaker mijn eigen lunch meenemen, zodat ik zeker weet dat wat ik eet gezond is. Ik ben natuurlijk veel te cool om mijn broodje te vervoeren in normale tupperware of saaie broodzakjes. Ik heb een broodtrommel als deze nodig, met het hoogste limiet swag ooit. 

5. Diverse koekjesvormen - H&M Home, 3,95 euro
Koekjes in de vorm van hartjes, rondjes en sterretjes - zoooo 2013! Als je een beetje meeloopt met de tijd of als je stiekem een hipster bent, dan moet je deze vormpjes natuurlijk bezitten. Vooral de snor vind ik heel leuk!

6. Vaatdoekje - H&M Home, 1,95 euro
Volgens mij gebruikt echt 99% van de mensheid van die zo-geel-dat-het-pijn-doet-aan-je-ogen vaatdoekjes die je na een paar keer kan weggooien. Dan zijn deze toch veel leuker? Wie wil een hondje adopteren?

7. "Do something amazing today"-mug - Urban Outfitters, 13 euro
Als ik om elf uur 's ochtends wakker word, ben ik heel goed in staat om wat te eten en om twaalf uur weer mijn bed in te kruipen. Misschien dat het helpt om 's ochtends uit deze beker thee te drinken zodat ik gestimuleerd word om iets heel nuttigs te gaan doen. Naar college gaan. Een leven redden. Een marathon sex and the city houden. Iets in die trant. 

8. Bestron IJsmachine, Wehkamp - 29,95 euro
Ik heb weleens geprobeerd zelf ijs te maken zonder ijsmachine, en dat werd een soort onverwoestbaar ijsblok. De oplossing: een ijsmachine kopen. Deze ijsmachine is eigenlijk helemaal niet zo duur, dus ieder arm studentje kan zich deze wel veroorloven (NA de storting van studiefinanciering uiteraard.) De retro-feel en het leuke kleurtje krijg je er gratis bij! 

9. EK Inter Vlees-thermometer - V&D, 9.95 euro
Ik eet heel weinig vlees, maar mensen om me heen wel. Aangezien ik goed in staat ben een nog levend dier op tafel te zetten, is deze thermometer misschien wel handig. Misschien wordt mijn medium-steak dan ook een keertje daadwerkelijk medium! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten