woensdag 30 april 2014

Creative | Fashion: bloementjes op je kleren

Een paar maanden gelden vroeg mijn nichtje mij: "Ben jij nou een gothic?". Nou ben ik absoluut geen gothic, maar ik draag wel héél veel zwart. Black is the new black is mijn levensmotto. In de winter koop ik zelden een kledingstuk dat niet donker is, tenzij er een plaatje van een kat op staat. Voor katten maak ik altijd een uitzondering. 

Maar nu is het lente. Het zonnetje heeft de afgelopen dagen heerlijk gestraald, de festivals komen eraan en ik zie overal bloementjes doorkomen. 's Ochtends kan ik mijn ontbijt heerlijk buiten opeten en ik heb zelfs al een paar jurkjes gedragen. Ja, zelfs mijn afstotelijke birckenstocks zijn al uit de kast gekomen (don't judge me, ze zitten té goddelijk) (en vroegâh waren ze gewoon cool hoor). Mijn kledingstijl in de zomer is dan ook zó anders dan in de winter. Kleurtjes, veertjes, bloementjes: het moet allemaal zo blij mogelijk. Wat fijn ook dat deze lente/zomer alle winkels volhangen met leuke bloemenprints. Bij deze wil ik graag mijn verlanglijstje delen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten